Rekrutteringsfirma

Account Manager til fibernetløsninger

Frederiksberg C

Få yderligere info om stillingen
Trives du med at opsøge nye kunder, mens du er på farten på Sjælland? Er du god til at få booket og afholdt møder? Har du evt. erfaring med driftsløsninger fra ejendomsbranchen eller boligforeninger?

Så er du måske den helt rette Account Manager til denne virksomhed med kontoradresse på Frederiksberg.

Centrum Personale søger en erfaren Account Manager - med erfaring fra ejer/andels/boligforeninger - til en spændende start-up virksomhed, som tilbyder gratis rådgivning angående valg af fibetnetløsninger for alle slags foreninger: ejer/andelsforeninger, almennyttige boligorganisationer samt private ejendomsejere.

Virksomheden har samlet alle de store udbydere af fibernet- og beslægtede tjenesteydelser og kan derfor hurtigt og effektivt hjælpe med at finde den helt rigtige løsning. De tilbyder professionel rådgivning og kan klæde bestyrelsen på, når fibernet fx skal indstilles til afstemning på generalforsamlingen.

En Account Manager med fokus på relationspleje

Din kerneopgave består af mødebooking og -afholdelse med ejer/andelsforeninger samt almennyttige boligorganisationer. Du har handlet med enten ejer-, andel- eller almennyttige foreninger i dit tidligere virke - eller inden for et nært beslægtet segment.

Du bliver ansvarlig for den indledende kundekontakt, efterfølgende kundepleje og vedligeholdelse af bæredygtige kunderelationer. Du har fokus på at løse kundernes behov og hjælpe med at finde den helt rigtige fibernetløsning til kunder på Sjælland.

Dine primære ansvarsområder bliver:

  • Analyse af boligforeningers interesser og behov
  • Indhentning af tilbud
  • Rådgivning ved valg af fibernetleverandør
  • Dialog/møder med bestyrelsen og administrationen
  • Forhandling og sikring af, at kontrakt og tilbud er korrekt
  • Rådgivning til beboere, herunder Åbent hus-arrangementer og informationsaftener
  • Udarbejdelse af informationsmateriale, fx til generalforsamlinger
  • Fast kontaktperson under hele forløbet, både under den indledende fase og i installationsfasen

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant salgsbaggrund.
  • Du har min. 5 års erfaring med ovennævnte type opgaver, gerne som Salgskonsulent eller Key Account Manager.
  • Du har dokumenteret salgs/handelserfaring med ejer/andels/boligforeninger.
  • Du er IT-stærk og har tidligere erfaring med CRM-systemer.
  • Du er erfaren bruger af Excel (og Office-pakken generelt).
  • Du kan begå dig flydende på dansk (både i skrift og tale).
  • Du har kørekort til personbil.

Dine personlige egenskaber:

  • Du er ambitiøs og har mod på at skabe resultater.
  • Du er grundig, struktureret og analytisk.
  • Du er reflekterende og har sans for nuancer og detaljer.
  • Du er en dygtig kommunikator i skift og tale.
  • Du er team- og samarbejdsorienteret og sørger for at få alle med.
  • Du trives med at sætte mål for dig selv og andre - og indfri dem.

Kan du se dig selv i rollen som Account Manager?

Så send os endelig en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor.

Som Account Manager tilbydes du en særdeles attraktiv lønpakke, hvor både gage og provision stiger efter endt prøveperiode.

Der er fleksibel arbejdstid, men generelt arbejder du fra kontoret på Frederiksberg i dagtimerne og afholder kunde- og informationsmøder i aftentimerne mellem kl. 18.00 – 20.00. Virksomheden flytter i nye lokaler (også på Frederiksberg) i december 2024.

Opstart er snarest muligt og vi indkalder løbende til samtale – så vent ikke for længe med at søge. Vi ser frem til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anette Thaulow på telefon 33 24 40 80 eller via mail: [email protected].

Centrum Personale indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Sælger", og befinder sig i kategorien "Kommunikation, marketing, salg".

Arbejdsstedet er beliggende i Frederiksberg C.

Få yderligere info og kontakt på Centrum Personale A/S's hjemmeside: klik her......
...
Faste stillinger og vikariater
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer

Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.

Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.

Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.

Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • Sælger
  • Frederiksberg C