Ydelsesrådgiver med høj faglighed i midlertidig begivenhedsbestemt stilling

Greve Kommune, Greve

Få yderligere info om stillingen
Er du dygtig til det administrative, har flair for tal og it-løsninger, er serviceminded og struktureret?

Så er du sikkert den fleksible medarbejder, gode kollega, vi lige står og mangler til vores dygtige team. Stillingen er begivenhedsbestemt, da vi i Greve Kommune har modtaget og fortsat modtager mange flygtninge.

Stillingen som administrativ medarbejder er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt og placeret i Ydelsesteamet i Center for Job & Socialservice.

Teamet består af 17 medarbejdere, heraf 10 ydelsesrådgivere, der sammen har til opgave at sørge for, at vores borgere får generel rådgivning og vejledning inden for det sociale område. Derudover bevilger og udbetaler ydelsesrådgiverne sygedagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, ledighedsydelse, modtager flygtninge med mere.

Ydelsesteamet består tillige af andre administrative medarbejdere, kontrolenhed samt it-medarbejdere, som løser opgaver der understøtter hele Centret.

Dit arbejde vil primært være sagsbehandling og borgerbetjening i forbindelse med udbetalinger af kontanthjælp og fleksløntilskud. Derudover er der forskellige andre administrative opgaver.

Vi tilbyder


  • en arbejdsplads i en kommune der er ambitiøs og udviklingsorienteret
  • et højt fagligt niveau og stor selvstændig kompetence
  • plads til din faglige og personlige udvikling
  • kolleger der vægter godt humør og kollegialt ansvar højt
  • en arbejdsplads, der ligger tæt på offentlige transportmidler.

Vi forventer, at du


  • har interesse og gerne erfaring med at arbejde som ydelsesrådgiver.
  • har flair for at arbejde i IT-systemer, herunder er det en fordel at have kendskab til KY,
  • har en positiv indstilling til forandringer, og du har lyst til at være med til at gøre en forskel.
  • kan begå dig godt i dialogen med alle, og bliver oplevet som en attraktiv samarbejdspartner
  • er beslutningsdygtig, robust og parat til at gribe nye udfordringer.
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt som en del af et team, og du kan sige til, når du har brug for sparring.
  • stræber efter at yde dit bedste, og du er god til at se muligheder i enhver situation.
  • har lyst til at være med til at yde en god service til kommunens borgere og virksomheder.

Løn og ansættelse


Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og efter principperne i Ny Løn, med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

Stillingen er på fuld tid og til besættelse snarest.

Er du interesseret?


Og vil du vide mere om stillingen eller om os, kan du ringe leder Meya Masumba tlf. 43979207. Du kan også læse mere på www.greve.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. april 2025. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. april 2025.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "PR-konsulent", og befinder sig i kategorien "Kommunikation, marketing, salg".

Arbejdsstedet er beliggende i Greve.

Få yderligere info og kontakt på Greve Kommune's hjemmeside: klik her......
...
Greve Kommune ligger centralt ved Køge Bugt Motorvejen kun 20 kilometer fra Rådhuspladsen i København. Der er tre S-togstationer som sikrer, at du i løbet af 20 minutter kan komme til - og fra hovedstaden. Der er omkring 50.000 indbyggere i kommunen.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • 21.03.2025
  • PR-konsulent
  • Greve