Greve Kommune søger administrativ medarbejder
Greve Kommune, Greve
Få yderligere info om stillingen
Har du lyst til at være en del af et stærkt administrativt team, så søger Familierådgivningen i Greve Kommune en administrativ medarbejder på 30 timer ugentligt. I Familierådgivningen arbejder vi med børn og deres familier ud fra Barnets Lov.
Som vores nye administrative medarbejder bliver du en del af det administrative team i Familierådgivningen på 5 medarbejdere og 1 elev. Familierådgivningen består af ca. 35 familierådgivere, 5 familieplejekonsulenter og ledelsen, samt gademedarbejdere, juridisk- og digitaliseringskonsulenter.
Dine hovedarbejdsopgaver vil omfatte:
Dine sekundære arbejdsopgaver vil omfatte:
Som medarbejder forventer vi, at du:
Som person forventer vi, at du:
Vi tilbyder:
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 15.
Som vores nye administrative medarbejder bliver du en del af det administrative team i Familierådgivningen på 5 medarbejdere og 1 elev. Familierådgivningen består af ca. 35 familierådgivere, 5 familieplejekonsulenter og ledelsen, samt gademedarbejdere, juridisk- og digitaliseringskonsulenter.
Dine hovedarbejdsopgaver vil omfatte:
- Beregning af lønudbetaling og pension af tabt arbejdsfortjeneste (BL §87)
- Journalisering af underretninger
- Udsende materiale til Børn og Unge-udvalget (§18) og servicere udvalget, advokater m.fl. på mødedagen
Dine sekundære arbejdsopgaver vil omfatte:
- Børnemail – Daglig ansvarlig for fordeling af post i Familierådgivningens hovedmail
- Opgaven omkring stillingsopslag på HR Manager og servicere ansættelsesudvalget på mødedagen
- Telefonbetjening, og diverse ad hoc-opgaver
Som medarbejder forventer vi, at du:
- Trives i et kontormiljø med administrative opgaver
- Har arbejdet med, eller har lyst til at arbejde i kommunale økonomisystemer som lønsystemet Rollebaseret indgang, Opus og SAP samt i fagsystemet DUBU
- Er hjemmevant i Excel, har systemforståelse, god datadisciplin og har et digitalt mindset
- Har nemt ved tal, og kan tænke ud af boksen
- Har lyst til at lære First Agenda til udvalgssager (Børn og Unge-udvalget)
Som person forventer vi, at du:
- Er struktureret og god til at planlægge og prioritere dit arbejde
- Kan sidde selvstændigt og koncentreret og fordybe dig i arbejdet på en arbejdsplads hvor der kan være travlt og forstyrrelser
- Er smilende, imødekommende, hjælpsom og god til at kommunikere
- Er fleksibel, omstillingsparat og mødestabil
- Er en god teamplayer
Vi tilbyder:
- Et positivt og engageret team med plads til grin i en travl hverdag
- Et varierende og spændende job
- Et arbejde med stor selvstændighed
- Et travlt, men godt arbejdsmiljø hvor vi hjælper hinanden
- Oplæring
- Flextidsordning
- Løn forhandles efter gældende overenskomst
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 15.
Information og data
Denne ledige stilling har jobtypen "Administrativ medarbejder", og befinder sig i kategorien "Kontor, handel og service".
Arbejdsstedet er beliggende i Greve.
Få yderligere info og kontakt på Greve Kommune's hjemmeside: klik her......
...
Greve Kommune ligger centralt ved Køge Bugt Motorvejen kun 20 kilometer fra Rådhuspladsen i København. Der er tre S-togstationer som sikrer, at du i løbet af 20 minutter kan komme til - og fra hovedstaden. Der er omkring 50.000 indbyggere i kommunen.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 20.03.2025
- Administrativ medarbejder
- Greve