Greve Kommune søger administrativ medarbejder

Greve Kommune, Greve

Få yderligere info om stillingen
Har du lyst til at være en del af et stærkt administrativt team, så søger Familierådgivningen i Greve Kommune en administrativ medarbejder på 30 timer ugentligt. I Familierådgivningen arbejder vi med børn og deres familier ud fra Barnets Lov.

Som vores nye administrative medarbejder bliver du en del af det administrative team i Familierådgivningen på 5 medarbejdere og 1 elev. Familierådgivningen består af ca. 35 familierådgivere, 5 familieplejekonsulenter og ledelsen, samt gademedarbejdere, juridisk- og digitaliseringskonsulenter.

Dine hovedarbejdsopgaver vil omfatte:

  • Beregning af lønudbetaling og pension af tabt arbejdsfortjeneste (BL §87)
  • Journalisering af underretninger
  • Udsende materiale til Børn og Unge-udvalget (§18) og servicere udvalget, advokater m.fl. på mødedagen

Dine sekundære arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Børnemail – Daglig ansvarlig for fordeling af post i Familierådgivningens hovedmail
  • Opgaven omkring stillingsopslag på HR Manager og servicere ansættelsesudvalget på mødedagen
  • Telefonbetjening, og diverse ad hoc-opgaver

Som medarbejder forventer vi, at du:

  • Trives i et kontormiljø med administrative opgaver
  • Har arbejdet med, eller har lyst til at arbejde i kommunale økonomisystemer som lønsystemet Rollebaseret indgang, Opus og SAP samt i fagsystemet DUBU
  • Er hjemmevant i Excel, har systemforståelse, god datadisciplin og har et digitalt mindset
  • Har nemt ved tal, og kan tænke ud af boksen
  • Har lyst til at lære First Agenda til udvalgssager (Børn og Unge-udvalget)

Som person forventer vi, at du:

  • Er struktureret og god til at planlægge og prioritere dit arbejde
  • Kan sidde selvstændigt og koncentreret og fordybe dig i arbejdet på en arbejdsplads hvor der kan være travlt og forstyrrelser
  • Er smilende, imødekommende, hjælpsom og god til at kommunikere
  • Er fleksibel, omstillingsparat og mødestabil
  • Er en god teamplayer

Vi tilbyder:

  • Et positivt og engageret team med plads til grin i en travl hverdag
  • Et varierende og spændende job
  • Et arbejde med stor selvstændighed
  • Et travlt, men godt arbejdsmiljø hvor vi hjælper hinanden
  • Oplæring
  • Flextidsordning
  • Løn forhandles efter gældende overenskomst

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 15.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Administrativ medarbejder", og befinder sig i kategorien "Kontor, handel og service".

Arbejdsstedet er beliggende i Greve.

Få yderligere info og kontakt på Greve Kommune's hjemmeside: klik her......
...
Greve Kommune ligger centralt ved Køge Bugt Motorvejen kun 20 kilometer fra Rådhuspladsen i København. Der er tre S-togstationer som sikrer, at du i løbet af 20 minutter kan komme til - og fra hovedstaden. Der er omkring 50.000 indbyggere i kommunen.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • 20.03.2025
  • Administrativ medarbejder
  • Greve